Chlopak z Zaglebia Chlopak z Zaglebia
115
BLOG

Czy wyrośnie nam garbate społeczeństwo?

Chlopak z Zaglebia Chlopak z Zaglebia Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Że co? Że wydaje Wam się, że jest mało lekcji wychowania fizycznego? Mnie też. 

Po igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro panuje powszechne przekonanie, że Polska zdobyła mało medali. To ja coś Wam – wkurzony – powiem. Za cztery lata zdobędziemy jeszcze mniej. A za osiem to nie wiem, czy w ogóle ktokolwiek z Biało-Czerwonych stanie na podium.

Dlaczego? Spójrzcie na zdjęcie. To plan lekcji mojego syna w trzeciej klasie podstawówki.

Że co? Że wydaje Wam się, że jest mało lekcji wychowania fizycznego? Mnie też. Teoretycznie młody ma dwa wuefy… Ale tylko teoretycznie, bo praktycznie jeden.

W piątek, w ramach w-f ma… spacer (sic!). To nie żart, to się dzieje naprawdę.

W tym momencie zastanawiam się, po co to całe pieprzenie o konieczności zmian systemów szkolenia w klubach, trenerów, prezesów. My musimy zmienić system edukacji! Bo nie dość, że nigdy nie dościgniemy w klasyfikacji medalowej tych najlepszych, to jeszcze wychowamy koślawe, garbate i kulawe społeczeństwo!

Oczywiście te dwie lekcje w-f junior będzie miał z panią, która przy okazji uczy matematyki, przyrody, muzyki. I nie umniejszając nic jej urodzie oraz modowym upodobaniom, na lekcje w-f zdarza jej się przyjść w szpilach. Nie żebym miał coś przeciwko gustownemu obuwiu, ale to tak, jakbym młodego wysłał do szkoły na bosaka.  

Jaki jestem? Trzeba by się zapytać mojej żony...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości